zaryed's FotoPage

By: zaryed baharuddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 10-Jun-2008 10:14 Email | Share | | Bookmark
iNiLaH cInTa hATi kU... mY L.O.V.E

peace
haa curi yee
muahh...
View all 10 photos...


Hari ni aku nak cerita ttg CiNta haTiku.. iaitu isteriku atau mY b... Puan Azizah binti Abdullah no kp : 79042504(rahsia)... aku sayang bangat dekat dia... dialah sinar hatiku yg sentiasa ade dekat ngan aku tak kira susah dan senang... isteriku ini akan selalu cuba senangkan hatikut selalu.. tulah yg aku suka tuu.. aku pun same gak tak suka isteriku selalu susah hati. ... kami seperti pasangan lain juga ade juga kadang2 bgaduh.. tipulah kan kalau dah jadi suami isteri tak gaduh... tu tak normal lah kan.. gaduh2 mmg tak best ... tapi tang pujuk2 best gak kadang2 ... aku suka nengok isteri ku senyum.. sebab kalau senyum@tenyum mmg tulang pipi dia akan naik...hehhehhe

kami mempunyai byk persamaan... minat kami pun same gakk... kami suka bowling, nengok wayang, g dating, makan2, g melancong dan lain2 lagi... bab melancong ni.. buleh tahan gak lah kami ni p jejalan.. kami p sarawak.. terengganu.. langkawi.. cameron.. yg lain2 tpat menarik tu nnt aa.. skrg ni budget udah kureng skitkan... insyaAllah kalau kanda ade rezeki lebih skit kita akan p honeymoon lg aaa tguuu......

buat isteri ku t'cIntA, sayang sayang sangat dekat b (azizah).......... L.O.V.e u so MUCh till EnD of mY LifE... aminn.. doakan kebahagiaan kami... ...


Wednesday, 12-Mar-2008 10:55 Email | Share | | Bookmark
Natures, Life, Me, Mywife N my jurney's

white
nice eye
cold
enjoy my photos...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net